Šajā mājas lapā tiek izmantotas sīkdatnes, lai uzlabotu tavu iepirkšanās pieredzi. Turpinot lietot šo mājas lapu, tu piekrīti mūsu privātuma politikai.
Piekrist un turpināt

9 ieteikumi skaistākai ikdienai

2019-01-21

Atceries - laiks, kas veltīts savas labsajūtas iegūšanai, ir labākā dāvana ne tikai sev, bet arī tuvākajiem cilvēkiem. Diena pēc dienas, viens rituāls pēc otra, un pēc mirklīša liela daļa zemāk aprakstīto darbību kļūst par pavisam ierastu dienas sastāvdaļu. Grūtākais ir iesākt.

KATRU DIENU

Piecelies vai dodies gulēt 30 minūtes agrāk kā ierasts. Trīsdesmit minūtes var likties pavisam nedaudz, bet tas ir pietiekami liels solis pretī lielākām pārmaiņām. Ja vakarā jūti milzu nogurumu, atļauj sev dodies gulēt ātrāk. Dziļš, ilgs miegs dara brīnumus. Ja zini, ka gaidāma gara un darbīga diena, iesāc to 30 minūtes agrāk. Pusstundā var paveikt tiešām ļoti daudz. Uzdāvini sev šo laiku!

Pagatavo sildošu dzērienu. Neatkarīgi no sezonas, katru dienu pagatavo savu mīļāko sildošo dzērienu. Silts ūdens ar citronu pēc pamošanās, kafija pēc brokastīm vai matchas tēja pirms gulētiešanas. Katrs malks lai kalpo kā atgādinājums nedaudz atslābt un restartēt mirkli.

Kājas gaisā! Pēc ilgstošas sēdēšanas vai stāvēšanas kājās, īpaši vērtīgi ir ļaut asinīm ieplūst atpakaļ ķermeņa augšējā daļā. Šāda poza ļauj relaksēties, mazina stresu, atbrīvo no bezmiega un satraukumiem. Nogulies netālu no sienas, atbalsti uz tās savas kājas un, veidojot L formu, palēnām sāc pietuvināt gurnus sienai. Rokas novieto uz vēdera vai sānos. Elpo lēni, apzināti un pavadi tā vismaz 5 minūtes.

Klausies mūziku. Pazūdi ritmos, vārdos un skaņu vibrācijās. Ja vēlies - izraudies vai izdejojies! Ļauj savām emocijām plūst caur ķermeni mūzikas valodā.

Dodies pastaigās. Īsākas vai garākas pastaigas pa tuvāko rajonu vai meža takām ir viens no jaukākajiem ikdienas rituāliem, kuru vari sev uzdāvināt. Kustība, svaigs gaiss un vieta nepieciešamajām pārdomām. Pat, ja tikai uz 10 minūtēm, bet katru dienu - šis rituāls uzlabos tavu noskaņojumu un pacels, iespējams, dienas laikā pazaudēto enerģijas līmeni.

KATRU NEDĒĻU

Piezvani draugam. Kad bija pēdējā reize, kad bez īpaša iemesla kādam piezvanīji, nevis aizrakstīji īsu ziņu kādā aplikācijā? Dzirdēt drauga vai ģimenes locekļa balsi var būt īpaši nomierinoši un katrai sarunai ir daudz lielāka vērtība kā rindiņās pierakstītiem vārdiem. Pie tam - šo sarunas terapiju būsi uzdāvinājis ne tikai sev, bet arī personai, kurai piezvanīji.

Raksti. Burvīgs veids kā atbrīvot savu prātu no uzkrātām domām un emocijām. Rakstīšanas process ne tikai nomierina, bet arī palīdz sakārtot iekšējo pasauli, ievieš skaidrību un mieru. Paņem baltu papīra lapu, rakstāmpiederumu un vienkārši raksti. Raksti visu, kas nāk prātā un palaid pierakstīto vējā.

Velti laiku regulārām vannas peldēm. Apzināti ieplānota pauze, lai nodotos mieram un karsta ūdens apskāvieniem. Tik vienkārši. Pievieno ūdenim sāli vai kādu no ēteriskajām eļļām. Ja vēlies vienkāršu pieredzi padarīt par luksusa, izvēlies jebkuru no Stenders vannas bumbām. 30 minūtes ir viss, kas Tev nepieciešams - ne tikai nedēļas nogalēs.

Kārto un organizē. Jo lielāka nekārtība telpā, kurā atrodies, jo lielāka nekārtība Tavā galvā. Ieplāno un katru nedēļu velti laiku, lai sakārtotu drēbju skapi, virtuves plauktiņus vai gultas apakšu. Šis vienkāršais process sakārto ne tikai telpu, bet arī prātu. Ja vēlies, ieplāno šo procesu katrai dienai - 15 minūtes būs pilnībā pietiekami.

« Atpakaļ