Šajā mājas lapā tiek izmantotas sīkdatnes, lai uzlabotu tavu iepirkšanās pieredzi. Turpinot lietot šo mājas lapu, tu piekrīti mūsu Privātuma politikai un Sīkdatņu politikai.
Piekrist un turpināt

Klientu labākie draugi - STENDERS veikalu konsultanti

2020-02-03

Silts smaids, priecīgs “labdien!”, laipna sagaidīšana veikalā, plašas zināšanas par zīmola produktiem, spēja uzminēt īsto produktu, kas Tev ir nepieciešams, lai svētdienas vakars kļūtu vēl skaistāks, prasme uzburt mazus svētkus 30 reizes dienā, zina vispiemērotāko dāvanu sirdsdāmai, katru dāvanu iesaiņo ar īpašu uzmanību… Vai zini, kas ir šie cilvēki? Ja iedomājies sirsnīgos STENDERS veikalu konsultantus, tad Tev ir taisnība. Manuprāt, tieši konsultanti, kurus mēs sastopam ikdienā, ir zīmola sejas, kas ļauj mums tuvāk iepazīt un izprast uzņēmuma vērtības. Vai zini, ka katram STENDERS konsultantam ir savs īpašais dienas rituāls? Vai zini, kas tieši viņiem patīk darbā ar cilvēkiem? Vai zini, kādus produktus izvēlās ārzemju viesi, un, kādi aromāti visvairāk patīk mums pašiem? Lasi tālāk un iepazīsti trīs no mūsu veikalu konsultantiem.

Indra Bērziņa, vecākā konsultante-pārdevēja:

Ikdiena STENDERS veikalā ir ļoti dažāda, piemēram, strādājot tirdzniecības centrā “Galerija Centrs” esošajā veikalā, vairāk sanāk strādāt ar cilvēkiem, kuri jau pazīst mūsu zīmolu un nāk iegādāties konkrētas preces, bet Vecrīgā esošajā veikalā visbiežāk iegriežas tūristi, kuriem tā ir pirmā iepazīšanās ar mūsu produktiem un izmantotajām sastāvdaļām. Tūristi, kuri STENDERS produktus redz pirmo reizi, labprāt iepazīst mūsu dabas piedāvātos dārgumus, taču, protams, gadās arī cilvēki, kuri ir izbrīnīti par to, ka izmantojam medus šūnas vai kazas pienu. Veikalos bieži iegriežas arī ceļotāji no Āzijas, kuri jau zina mūsu zīmolu un viņi vienmēr vēlas uzzināt, kas mums pašiem visvairāk patīk no mūsu piedāvātajiem produktiem un aromātiem. Es esmu novērojusi, ka vietējie iedzīvotāji visvairāk izvēlas produktus ar liepziediem, cidonijām un greipfrūtiem, kas nozīmē, ka mēs novērtējam mūsu dabas veltes, bet labprāt palutinām sevi arī ar eksotiskiem aromātiem. Ņemot vērā, ka iepriekšējā gadā tika izveidoti arī vēl nebijuši produkti, piemēram, želejziepes un vannas želejbumbas, bija interesanti novērot, kā cilvēki iepazina jaunās tehnoloģijas. Jāatzīst, ka sākumā cilvēki bija skeptiski, taču iedrošinot viņus pamēģināt šos produktus, ļoti bieži dzirdēju pozitīvas atsauksmes. Ja man jāizvēlās mani mīļākie produkti, tad es īpaši vēlos izcelt mūsu ķermeņa skrubjus un vannas burbuļbumbas. Burbuļbumbas katru vannošanās reizi padara īpašu un bez tām vairs nevaru iedomāties šo rituālu.

“Sev un līdzcilvēkiem novēlu vairāk priecāties, kā arī spēju novērtēt un ieraudzīt mazās ikdienas lietas, kas dara mūs laimīgākus!”

Irita Gulbe, konsultante-pārdevēja:

Mana darba diena sākas ar rīta kafiju kopā ar kolēģēm un iepriekšējo dienu notikumu pārrunāšanu, kā arī ar nākamo darāmo darbu saraksta izveidi. Es novērtēju, ka ikdienā varu iepriecināt cilvēkus un parūpēties par to, ka viņi iegādājas piemērotus produktus, kas papildinās viņu skaistumkopšanas rituālus. Ņemot vērā, ka ikdienā satieku daudz un dažādus klientus, es priecājos, ka viņi bieži uzlabo arī manu rītu, jo gadās izkāpt no gultas ar kreiso kāju un tad viņu smaids un “paldies!” uzreiz iedod prieka devu. Tāpat es novērtēju, ka ne tikai mēs izglītojam mūsu klientus par dažādiem produktiem, bet arī viņi labprāt dalās zināšanās, piemēram, par dažādām sejas tīrīšanas un kopšanas tehnikām. Ir ļoti patīkami redzēt, ka STENDERS kosmētiku novērtē arī citur pasaulē, jo nereti veikalu apciemo tūristi, kuri par mūsu zīmolu ir uzzinājuši no saviem draugiem - ceļotājiem, kuri pie mums jau ir bijuši. Ja jāizvēlās trīs pirktākie produkti, tad pie mums, tirdzniecības centra “Riga Plaza” veikalā, visbiežāk izvēlās dzērveņu vai greipfrūtu ķermeņa skrubi, vai arī smaržīgo upeņu losjonu. Es bieži iesaku izmēģināt produktus ar 24 karātu zeltu, jo tā ir mana visiemīļotākā līnija. Pateicoties mirdzumam, šīs līnijas produkti ir ļoti izsmalcināti, bet ar vieglu un patīkamu smaržu, kas, manuprāt, iepriecinās ikvienu dāmu.

“Es novēlu visiem sasniegt savus šī gada mērķus un izpildīt visas apņemšanās, kā arī ikdienas steigā neaizmirst rūpes par sevi!”

Eva Štāle, veikala konsultante-pārdevēja:

Es esmu izveidojusi savu rīta rituālu - atnāku pirms veikala atvēršanas, sagatavoju to darba dienai, piekārtoju un papildinu produktu plauktus, un parūpējos par to, lai gan klientiem, gan man būtu patīkami šeit atrasties. Ņemot vērā, ka es strādāju tikai sestdienās, tad brīvdienu rīts ir mierīgāks, jo mūsu klientiem, protams, patīk atpūsties un lēnām sagatavoties dienas gaitām, taču ap pusdienu laiku veikals piepildās ar pircējiem. Diena Vecrīgas STENDERS veikalā ir ļoti interesanta - darbs ar veikala klientiem, meistarklašu vadīšana, dažādu aprakstu un produktu sagatavošana pārdošanai, kā arī ir ļoti patīkami pavadīt dienu kopā ar kolēģiem un iepazīt viņus. Manuprāt, mūsu darbā ir jāspēj sajust otrs cilvēks - ko viņš vēlas, kas viņam ir nepieciešams, kas viņam patīk, jo tā mēs varam atrast viņam vispiemērotākos produktus. Tas ir ļoti svarīgi! Ikdienā ir daudz un dažādu notikumu, atceros, ka uzsākot darba gaitas, man gadījās neliels izaicinājums - kāds ārzemju viesis iegādājās 40 ziepju gabaliņus, kurus pēc tam vajadzēja glīti iesaiņot. Ņemot vērā, ka vēl nebiju iemācījusies iesaiņot ziepes tik ātri kā manas kolēģes, klientam nācās uzgaidīt. Pēc brīža gan sapratām, ka būs labāk, ja viņš dosies vēl uz citiem ieplānotajiem veikaliem, bet pēc ziepēm atgriezīsies vēlāk. Runājot par ziepju saiņošanu, nereti tūristi vēlas iemūžināt iesaiņošanas procesu, jo atzīst, ka tik personisku un pārdomātu pieeju klientiem neredz bieži, kas mums, protams, ir ļoti liels kompliments.

“Es citiem un sev novēlu vairāk smaidīt, priecāties, baudīt mums doto laiku, dot pozitīvo enerģiju un neaizmirst pateikt arī kādu mīļu, un labu vārdu!”

« Atgriezties