Šajā mājas lapā tiek izmantotas sīkdatnes, lai uzlabotu tavu iepirkšanās pieredzi. Turpinot lietot šo mājas lapu, tu piekrīti mūsu Privātuma politikai un Sīkdatņu politikai.
Piekrist un turpināt

Vannas peldes rudens siltumam

2020-10-05

Rudens tuvojas ar tam raksturīgo dzestrumu, kuru pavada vēlme pēc papildu siltuma un mājīguma. Vilnas zeķes, iecienītākais pleds un silta tēja ar vasarā savāktajiem pļavas labumiem ir pirmais glābiņš, taču papildinājumam noder arī maigais vannas rituālu siltums. Esmu īsta rudens mīļotāja un sāku gaidīt šo gadalaiku, kad tas pat vēl īsti nav beidzies. Esmu jau minējusi, ka vannas peldes ir viens no maniem īpašajiem rituāliem, kas man ir nepieciešams arī vasarā, jo tas man ļauj atslābināties pēc dinamiskas darba dienas, tie ir arī daži no pilnvērtīgiem klusuma brīžiem, kad man raisās jaunas idejas, iedvesma un spēki nākamajiem darbiem. Kā pielāgot vannas rituālu tieši sev un kam pievērst uzmanību?

PIEMĒROTA ŪDENS TEMPERATŪRA

Nereti vannošanās prieku piekritēji neaizdomājas, ka tieši ūdens temperatūra ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ļaus atslābināties un novērsīs savilktu muskuļu sāpes. Tāpat ir svarīgs vannā pavadītais laiks, jo tas nedrīkst būt ne par ilgu, ne par īsu. Kā pielāgot ūdens temperatūru un laiku savām vajadzībām? Vannošanās ilgumam nevajadzētu pārsniegt 15 minūtes, taču, ja vēlies tikai uzmundrināt savu ķermeni, pietiks ar 5‒7 minūtēm. Lai atslābinātos, ieteicams 15 minūtes. Ūdens temperatūra var būt pielāgota tavām spējām izturēt karstumu, taču tā nedrīkst būt augstāka kā 39 grādi, jo mūsu āda ir maiga un trausla un pārāk karsts ūdens var to traumēt. Ja pēc spraiga treniņa jūti muskuļu sāpes, sagatavo siltu vannu, bet, piemēram, ja vēlies uzlabot ādas stāvokli, palīdzēs vēsāks ūdens.

VANNOŠANĀS LABSAJŪTAI

Ir daudzi un dažādi rituāli, kas var papildināt katru vannošanās reizi un padarīt to par īpašu pieredzi, taču ne visiem tie ir pieejami. Kā to papildināt? Pievērsies labām domām un velti šo laiku sev, jo tieši mūsu enerģija un garīgais noslogojums ir pamats pilnvērtīgai ikdienai. Ja ir iespējams, papildini 15 minūšu vannas peldi ar pieklusinātu mūziku, aromātiskām svecēm (izvēlos sveces ar sandalkoka, bazilika vai citu neierastu aromātu), sagatavo arī krūzi siltas tējas, kā arī padomā par īpašu sūklīti vai masāžas suku un sev tīkamiem vannas produktiem. Vai tev jau ir savs rituāls?

BRĪDIS PĒC VANNAS PELDES

Pēc vannošanās ir ieteicams noskaloties dušā ar remdenu vai vēsāku ūdeni atkarībā no tā, vai vēlies uzlabot ādas izskatu vai uzmundrināt sevi. Kāpēc noskaloties? Ja tiek izmantoti vannas produkti, to nosēdumi var saglabāties uz ādas un tas nav ieteicams, taču skalošanās var kalpot kā papildinājums vannas procedūrai, lai uzliktu punktiņus uz “i” un sagatavotos naktsmieram. Pēc vannas procedūrām nav ieteicams spēcīgi berzt ādu ar dvieli, jo pēc tik visaptveroša siltuma āda kļūst vēl trauslāka un ievainojamāka un var rasties mikrobojājumi, kas pēcāk var radīt niezi vai pat iekaisumu. Izvēlies maigu dvieli un rūpīgi nosusinies, lai noslēgtu rituālu. Pēc tam izvēlies mitrinošu ķermeņa krēmu un dodies pie miera, lai ļautu ādai atjaunoties.

Izvēlos vannoties vienreiz nedēļā un cenšos ievērot gan atslābinošas, gan uzmundrinošas vannas peldes. Vai esi jau sagatavojusi savus rudens rituālus, kas ļaus notvert krāsainā gadalaika prieku? Lai šī sezona tev ir iedvesmas un piedzīvojumu bagāta un neaizmirsti par #laikssev!

« Atgriezties

  • Bezmaksas piegāde

    Bezmaksas piegāde visā Latvijā

  • Droši maksājumi

    Droša 256bit SSL šifrēšana maksājuma datiem

  • Bezmaksas paraugi

    Saņem bezmaksas produktu paraugus katrā pasūtījumā

  • Dabiskas izejvielas

    Mūsu produktus ir iedvesmojusi ziemeļu daba

  • Dāvanu iesaiņošana

    Mēs pārvērtīsim tavu pasūtījumu skaistā dāvanā