Zīmola vēsture

 

  •     STENDERS piedzima 2001. gadā. Jānis un Zane nolēma realizēt savu sapni. Viņi atvēra veikalu, kur neparastā veidā tika tirgotas pašu vārītas ziepes.
      Ziepju gatavošanas procesā tika izmantotas senas latviešu zinības, un receptēs dominēja dabas izejvielas – augu ekstrakti, ēteriskās eļļas, rožu pumpuri un kaltētas zālītes. Dabas klātbūtne bija jūtama arī veikalā – ziedu buntes pie griestiem, dažādi augi dāvanu noformējumā un tik ļoti izteiksmīgais aromāts.
  • Veikals ātri kļuva ļoti populārs. 2003. gadā Latvijā nebija tādas Ziemassvētku eglītes, zem kuras nebūtu vismaz vienas STENDERS dāvanu kastes.
      Bija klienti, kuri, iepērkoties šajā veikalā, burtiski iemīlējās STENDERS īpašajā atmosfērā un produktos. Arī viņi vēlējās būt šādu veikaliņu saimnieki.
      Un viņiem tika dota iespēja. Tā sākās STENDERS pasaules apgūšana.
  • Tā piedzima STENDERS franšīzes koncepts. 
      Turpmākajos gados STENDERS piedzīvoja pārmaiņas, lai zīmols būtu piemērots dažādām valstīm un kultūrām.

      Tā bija atslēga STENDERS sortimenta paplašināšanai – esošo ziepju klāstu papildināja citi kosmētikas produkti, pakāpeniski piepildot veikalu plauktus ar pilnu ķermeņa kopšanas klāstu gan ikdienai, gan īpašiem aromterapijas rituāliem.
  • Pārmaiņas turpinās. Pārmaiņas nozīmē attīstību.
      2011. gadā zīmols atrada savu identitāti -
    STENDERS ir Sajūtu Dārznieks.

STENDERS piedzima 2001. gadā. Jānis un Zane nolēma realizēt savu sapni. Viņi atvēra veikalu, kur neparastā veidā tika tirgotas pašu vārītas ziepes.


Ziepju gatavošanas procesā tika izmantotas senas latviešu zinības, un receptēs dominēja dabas izejvielas – augu ekstrakti, ēteriskās eļļas, rožu pumpuri un kaltētas zālītes. Dabas klātbūtne bija jūtama arī veikalā – ziedu buntes pie griestiem, dažādi augi dāvanu noformējumā un tik ļoti izteiksmīgais aromāts.


Veikals ātri kļuva ļoti populārs. 2003. gadā Latvijā nebija tādas Ziemassvētku eglītes, zem kuras nebūtu vismaz vienas STENDERS dāvanu kastes.


Bija klienti, kuri, iepērkoties šajā veikalā, burtiski iemīlējās STENDERS īpašajā atmosfērā un produktos. Arī viņi vēlējās būt šādu veikaliņu saimnieki.


Un viņiem tika dota iespēja. Tā sākās STENDERS pasaules apgūšana.


Tā piedzima STENDERS franšīzes koncepts.


Turpmākajos gados STENDERS piedzīvoja pārmaiņas, lai zīmols būtu piemērots dažādām valstīm un kultūrām.


Tā bija atslēga STENDERS sortimenta paplašināšanai – esošo ziepju klāstu papildināja citi kosmētikas produkti, pakāpeniski piepildot veikalu plauktus ar pilnu ķermeņa kopšanas klāstu gan ikdienai, gan īpašiem aromterapijas rituāliem.


Pārmaiņas turpinās. Pārmaiņas nozīmē attīstību.


2011. gadā zīmols atrada savu identitāti -
STENDERS ir Sajūtu Dārznieks.